San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

08 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

6-6-2015 Zaterdag
Vanmorgen de laatste 24 mijl met de camper en in leveren in Newark een voor stad op 40 mijl van San Francisco daarna met 2 taxi naar hotel Tomo in het centrum van de stad.
De rit de taxi was al een belevenis om in het centrum te komen wat is het er druk daar is Amsterdam heel erg rustig bij.
Na een wilde rit eindelijk bij het hotel en dan af rekenen wel pinnen ,dat lukt dan weer niet dan moet er cash geld komen dus naar een pin automaat .S’middag even het hotel en de buurt verkennen en natuurlijk uit eten want we kunnen niet zelf koken .
Nog even op de kamer bij elkaar zitten met een borrel en een planning maken voor morgen .

• 08 Juni 2015 - 11:14

Alina:

Geniet nog van een paar dagen San Francisco! Even lekker bijkomen en genieten van de kookkunsten van de kok van het hotel.
    We wensen jullie morgen een hele goede vlucht. Voor jullie is het jammer dat de prachtige reis er weer op zit, maar ik vind het heerlijk om jullie weer "live" te zien. Tot snel!!

• 08 Juni 2015 - 18:37

Berny:

Hoi Jens en Mettie.
    Het zit er weer bijna op....:-(. Gelukkig hebben jullie een fantastische vakantie gehad, waarvan je vast nog heel lang kunt nagenieten. De verhalen op de site waren weer erg leuk, gezellig om bij te houden hoe jullie de dagen doorkomen. Voor straks een goede vlucht naar Nederland!

• 08 Juni 2015 - 22:12

Dederootjes:

We hebben genoten van jullie verslagen. Wat een avontuur, dit pakken ze jullie niet meer af.
    een prettige en veilige terugreis.
    dederootjes

• 09 Juni 2015 - 01:52

Jens:

Vandaag nog genieten van de de laatste dag in San Francisco en bedankt voor jullie leuke reacties