Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Yosemite

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

06 Juni 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

4-6-2015 Donderdag
Vandaag weer naar Yosemite Park voor het gedeelten met de watervallen Upper en de Lower Yosimite Fall deze is 720 meter hoog prachtig om te zien en weer mooie foto’s gemaakt
Daarna de route gereden via de TIOGA Road deze weg gaat tot 3531 meter hoog en is alleen in de zomer open we zijn tot op de helft gereden bij Olmsted Point prachtig uitzicht over de bergen waar nog sneeuw ligt daarna naar Tenaya Lake een groot berg meer nog even een aantal foto’s maken en daarna terug naar de camping omdat wel heel hard begon te regenen.
Voor eerst sinds een aantal dagen weer op tijd op de camping om voor het eten nog even te borrelen. Vandaag de laatste dag voor bezoek aan de parken want morgen rijden we richting San Francisco.

• 07 Juni 2015 - 09:37

Henriëtte:

Wat maken jullie toch een prachtige reis, echt genieten.