Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Yosemite

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

06 Juni 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vandaag voor het eerst weer internet en telefoon sinds een aantal dagen
3-6-2015 Woensdag
Vanmorgen vetrokken uit Centervill een dorp 8 mijl voor Fresno een hele grote stad over de grote Highway waar zelfs carpool stroken waren we hebben wel ¾ uur gereden voor dat het weer een beetje rustig op de weg.
De weg naar Yosemite is prachtig onder weg nog even koffie drinken bij Denny’s en informatie halen bij Visitor center over de route en campings.
In het park lopen prachtige routes we hebben de Glacier Point Road gereden de weg met honderden bochten met op het eind prachtige uitzichten op de bergen en watervallen op een hoogte van 2199 meter. Deze weg word alleen maar smaller dus ook onder weg nog met een andere camper (ook Nederlanders) contact gehad ik mis nu een klein gedeelte van mijn buiten spiegel maar kan nog steeds alles zien de anderen niets meer .Daarna door naar Yosimite Center waar je kan aanmelden voor een camping plaats maar helaas alles vol in het park .Daarna op zoek naar een camping buiten het park in El Portal vonden we Indian Flat RV camping . Daarna nog even de dag doornemen onder het genot van een drankje en een planning maken voor morgen Groeten aan iedereen en we hebben nog steeds bijzondere en prachtige vakantie.