Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Bakersfield

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg jens

01 Juni 2015 | Verenigde Staten, Bakersfield

31mei 2015,
Vanmorgen tegen half negen weer vertrokken richting Bakersfield. Deze rit ging hoofdzakelijk over de snelweg. De laatste kilometers naar Bakersfield waren fantastisch mooi. Volgens onze navigatie was er een camping nabij het centrum. Helaas stonden we in het centrum maar geen camping te vinden. Wel waren er behulpzame Amerikanen ,die ons een camping net buiten de stad adviseerden. Na een aantal kilometers stonden we midden in een woonwijk. Maar Albert zijn navigatie wist raad. We stonden bij een camper dealer. Na wat rondvragen kwamen we op een luxe resort terecht. Hier hebben we ons geïnstalleerd direct de airco weer aangezet t "was 37 graden .Daarna met zijn allen het zwembad ingedoken. Avonds uit eten geweest het was voor de dames te warm om te koken . Was weer gezellig vandaag.

• 01 Juni 2015 - 10:15

Frans & Gerda Van Egmond:

Maar eens reageren. Wij volgen met belangstelling jullie trip. Leuk om te lezen. Al heel wat miles achter je??. Geniet ervan maar dat lukt wel. Groetjes

• 02 Juni 2015 - 01:10

Jan En Ria:

Hallo allemaal
    Jullie hebben het lekker warm het is hier morgen (2juni)herfst daarna zal het beter worden
    Dat hopen we dan maar waarschijnlijk met amarant 28 tot 30 graden
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier toe onderweg en op de campings
    Groetjes uit Hardenberg