Kingman - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Kingman - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Kingman

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

29 Mei 2015 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Donderdag 28-5-2015
Vanmorgen vertrokken van de KOA camping Circle Prins in Wiliams de eerste 30 mijl via de interstate daarna via de route 66 naar Kingman.
Onderweg kwamen we spookstadjes tegen alles staat er nog en het is net of ze morgen terug komen maar er woont niemand meer .We zijn ook nog even gestopt route 66 museum/winkel prachtig om te zien hoe het er vroeger uitzag met oude auto’s benzine pompen .
Voor de motor rijders is deze weg dan ook een must met zijn uitgestrekte vlaktes en gevoel van vrijheid. U.S. Route 66 of beter bekend als kortweg Route 66 was een historische autoweg in de Verenigde Staten, die begon in Chicago, en eindigde aan het strand van de Stille Oceaan in Santa Monica bij Los Angeles. De totale lengte was 3940 km
In Kingman weer een KOA camping opgezocht want dat zijn wel de betere campings en deze is helemaal super lekker zwembad goede sanitaire voorzieningen en heel belangrijk WIFI..
Na een heerlijk duik in zwembad met 33 graden buiten temperatuur even eten en vanavond naar Kingman om daar de boel te verkennen .
We zijn nu op de helft van deze prachtige reis .
Namens Ina bedank voor de felicitaties, en van de groep bedankt voor het volgen en de leuke reacties

• 29 Mei 2015 - 17:29

Freddie En Tineke:

De route 66 geweldig wat jullie meemaken.
    En dan die spookstadjes jullie maken wat mee.
    En lekker warm,zal straks raar zijn in de bewoonde wereld.
    De helft van de reis en het lijkt al weken.
    Morgen gaan we naar de haart hammond 4 gr. freddie en Tineke.

• 29 Mei 2015 - 19:17

Hennie Bakker:

Hallo allemaal,

Ik heb op internet een beetje over Route 66 opgezocht maar het
    lijkt of je dan in een stukje niemands land rijd.
    Zie je echt geen bedrijvigheid en alleen maar bergen en vlakke gedeeltes?
    Als jullie met z'n drieën achter elkaar rijden hebben ze zeker al file!
    Mooi om jullie verhalen een beetje mee te beleven.
    Toppie.

Tot WiFi.

Groejes uut Bruchterveld

• 29 Mei 2015 - 22:48

Margret Boonzayer:

heerlijk na zo;n warme dag, om het zwembad zo in te duiken. en hebben jullie ook die; rubber; ligstoelen ook gezien? meestal staan ze bij het zwembad en ze liggen heel goed. hier heb ik ze nergens gezien, anders zou ik er zo 1 kopen, maar helaas. zijn jullie ook in die winkel van sinkel geweest? net een soort rommelmarkt he, maar dan binnen. je ziet wel de vreemste dingen. mooi dat wij een stukje mogen meebeleven met jullie,groetjes aan iedereen, en we wachten [vol smart] op jullie volgend bericht. gr. rinus en margret.

• 30 Mei 2015 - 00:53

Jan En Ria:

Hallo Allemaal
    Lekker een paar baantjes trekken in het zwembad
    Leuk dat jullie een stuk rijden van route 66 kunnen jullie mooi op terug kijken
    Jullie zijn alweer op de helft wat gaat dat snel
    Morgen een dansavond in Jubbega Wij zullen de friezen de groeten doen
    Heel veel plezier nog op jullie rondreis en tot het volgende verslag
    Groetjes en tot het volgende verslag
    Jan en Ria