Monument Valley - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg jens

24 Mei 2015 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Vanmorgen uit Mesa Verde vertrokken naar Monument Valley het indianen gebied een prachtig mooi gebied maar blijkbaar hebben de indianen een regen dans gedaan want we hebben de hele dag regen gehad dus gelijk maar naar de campground Goulding's .
Omdat je niet met de camper door het park mag en alleen maar met een open bus van de indianen een rond tour mag van of 2,5 of 3,5 uur omdat het allemaal onverharde wegen zijn .We hebben besloten om vandaag geen rond tour te maken omdat pas na 5 uur droog werd.
We zien morgen wel hoe het weer is om dan misschien een tour te maken kosten 90 dollar pp zo niet dan rijden we morgen naar Page.
Allemaal bedankt voor de leuke reacties

• 24 Mei 2015 - 09:37

Freddie En Tineke.:

Hallo Allemaal het weer werkt niet mee maar misschien doen de indianen wel de regendans.
    Wel een hoge intree allemaal.
    Vandaag is het hier 21 graden en we gaan met zijn allen naar bornebroek.
    Met Francin gaat het steeds slechter ze ligt de hele dag op een.
    speciaal bed.
    Ze kan zeker niet naar de tent komen,dat zal haar heel zeer doen.
    Veel plezier met elkaar en genieten. freddie en Tineke.

• 25 Mei 2015 - 19:26

Hennie Bakker:

Hallo allemaal,

Bijzondere verhalen en foto's.
    Jammer dat het weer niet zo mooi is.
    Jullie vergeten toch niet een country-zonne-dans te doen??
    Ik weet zeker dat het weer dan om zal slaan.
    Ga het maar proberen, het kan nooit geen kwaad.

Groetjes uut Bruchterveld

• 25 Mei 2015 - 23:48

Jan En Ria:

Hallo Allemaal
    Wij zijn weer terug van een zeer gezellig weekend Gullesheim dus weer eventjes
    jullie verslagen lezen Veel bekenden gezien en lekker kunnen dansen.
    Wij hopen dat het weer bij jullie een beetje beter wordt zodat jullie de tocht bij de indianen kunnen gaan maken.
    Veel plezier met elkaar en lekker genieten
    Groetjes uit Baalder