Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Arches

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

22 Mei 2015 | Verenigde Staten, Moab

Woensdag 20-5-2015
Vanmorgen vroeg ( 9uur) weg gereden van de camping in Torrey naaar Arches bekend om zijn bogen in de rotsen . De eerste 60 mijl door een prachtig afwisselende gebied daarna nog een 30 mijl over de interstate (snelweg) en richting Arches het nationaal park .Aangekomen op de parkeerplaats in het park de campers bij elkaar en dan brood met koffie en Jans en Ina hadden lekkere knakworst warm gemaakt .Daarna met z’n allen in de camper van Albert en Marianne de 19 mijl lange weg naar boven Nergens ter wereld liggen zo veel natuurlijk gevormde bogen zo dicht bij elkaar. In Arches vind je meer dan 2.000 exemplaren, in alle soorten en maten wij hebben er niet zoveel gezien, Boven nog een wandeling gemaakt door een schitterende natuur en natuurlijk veel foto’s en video opnames gemaakt..
Daarna richting Moab op zoek naar een camping we zijn uiteindelijk bij Spanish Trail RV Park terecht gekomen . Na het eten nog even weer terug naar Moab om de voorraad weer een beetje aan te vullen zodat we weer een aantal dagen voor uit kunnen

• 22 Mei 2015 - 08:50

Freddie En Tineke:

Wat mooi allemaal jullie beleven wat met elkaar.
    En dan nog die lekkere knakworsten super freddie en Tineke.

• 22 Mei 2015 - 10:22

Alfred Van Der Kraats:

Hallo Jens en Mettie,

Goed om te lezen dat jullie genieten van deze prachtige reis.
    Zal straks weer een hele overgang worden in het platte Nederland.

Heel veel plezier allemaal tijdens de rest van de reis.

Groetjes,
    Alicja, Annick & Alfred