Bryce /Capitol reef - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Bryce /Capitol reef - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Bryce /Capitol reef

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg jens

20 Mei 2015 | Verenigde Staten, Zion

Dinsdag 19-5-2015
Vannacht voor de 2e nacht op Ruby’s Inn RV Park & Campground geslapen met 2 graden vorst dus direct de kachel aan even lekker warm douchen mooie camping voor 48 dollar. We gaan om 9 uur rijden richting Capitol Reef
We hebben de toeristische route genomen via Tropic ,Cannonville naar Boulder waar we even de camper hebben geparkeerd voor een broodje.
Een prachtige route die op hoogste punt 9500 ft met zo veel sneeuw dat we er wel een beetje bang van werden want we hadden geen sneeuw kettingen bij ons. Aan gekomen op de Campground Fruta was deze vol dus weer terug naar Torrey waar we een mooie camping hebben gevonden ook vandaag weer een prachtige dag met veel zon,regen en sneeuw .

• 20 Mei 2015 - 08:23

Jan En Marijke:

Ziet er goed uit nog vulle wille met elkaar Jan en Marijke

• 20 Mei 2015 - 08:50

Freddie En Tineke:

Niet te geloven sneeuw en regen en natuurlijk zon jullie maken daar wat mee.
    Wat een belevenis freddie en Tineke.

• 20 Mei 2015 - 11:13

Hennie Bakker:

nog geen week onderweg en al zoveel moois gezien!
    Volgens mij kijken jullie, na elke bocht in de weg, je ogen uit.
    Maar goed dat er digitale camera's bestaan.
    Tot WiFi
    en
    heel veel groetjes vanuut Bruchterveld

• 21 Mei 2015 - 01:22

Jan En Ria Van Steenbruggen:

Hallo Allemaal
    Wat maken jullie wat moois mee
    Leuk om al jullie belevenissen te lezen
    Genoeg warme kleding en wollen sokken bij jullie??
    Geniet met z'n allen van de mooie natuur en de gezelligheid met elkaar
    Heel veel plezier wij blijven jullie volgen
    Groetjes uit Hardenberg Jan en Ria