vertrek - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg jens

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen om 6 vertrokken van af Vriezenveen en ruim op tijd aangekomen op Schiphol .
Na 8,5 vliegen aan gekomen in Chicago en daar door de douane koffers op halen en zorgen dat die weer op de goede plaats ingeleverd werden zelf met een treintje naar de andere kant van het vliegveld om bij de goede gate voor een binnenlandse vlucht van 4 uur naar Las Vegas daar kwamen we 17.45 uur aan na een hele vermoeiende 2e stuk.
Met taxi bus naar het Hotel Excalibur aan de strip. Je weet niet wat je ziet zo groot dwars door het casino melden bij de receptie.
We kregen de informatie van de kamer nr 19218 met per kamer een tegoed bon voor drankjes van 20 dollar en om dat de dame Albert leuk vond kregen we er nog 3 bonnen bij dus totaal 120 dollar voor 6 personen .na de kamer inspectie even wat eten en nog even naar het casino om wat te drinken we hebben bonnen .
Jans besteld 5 flesjes Budweiser gelijk 2 bonnen inleveren ze kosten namelijk 7 dollar per stuk daarna vonden we het allemaal wel genoeg want we waren al 26 uur op .
Moe van alle indrukken even lekker douchen en slapen op onze mega grote kamer met 2 2 persoons bedden .
Vandaag donderdag de strip verkennen.

• 14 Mei 2015 - 20:45

Hennie Bakker:

Hallo allemaal,

Gelukkig op de 1e plaats van bestemming.
    De foto zegt het al: Welkom to LAS VEGAS!
    En ja hoor! Albert weer die voor een VIP-pakketje zorgt??
    Zo iemand moet je er maar bij hebben! haha
    Na 26 uur kan ik me voorstellen dat je het even voor gezien houd.
    Geniet nog even in zo'n groot bed, strakjes lekker knus in de camper.
    Tot het volgende verslag.

Groetjes uut Bruchterveld

• 14 Mei 2015 - 21:59

Hans En Gaby:

Beste mensen, lekker genieten op de strip en de mooie attracties bekijken in de prachtige hotels. Goede reis verder.

Gr. Hans en Gaby

• 14 Mei 2015 - 22:42

Hans:

Nu een leuk begin , veel plezier he.

• 14 Mei 2015 - 22:55

Jannie:

Hoi allemaal
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Heel veel plezier en we volgen jullie wel via deze site.
    Groetjes uit Friesland

• 14 Mei 2015 - 23:23

Catje:

gelukkig goed over, nu lekker genieten, heel veel plezier op z'n amerikaans .. have fun..

• 15 Mei 2015 - 00:21

Jan En Ria:

Hallo allemaal
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen nu eerst lekker slapen
    en zeer waarschijnlijk morgen ook nog een gokje wagen in het cassino.
    Groetjes uit Baalder

• 15 Mei 2015 - 00:43

Ad En Marian:

zeer leuk dat jullie een goede reis heen hebben gehad en al veel plezier in het hotel zo te lezen A Albert doet goed zijn best lees ik voor natjes en droogjes hoop ik ook .
    groetjes uit helenaveen.

• 15 Mei 2015 - 10:12

Gerrit Dorgelo :

Het begin is er, nu verder gewoon genieten.
    En houw hem tussen de lijntjes.
    Gr. vanuit Ossenzijl, camping ⛺.

• 15 Mei 2015 - 13:21

Evelien Ruiter:

hallo mensen

fijn dat de vlucht goed verlopen is , nu kan de trip beginnen heel veel plezier!!

en ja ja mien vaa die kan dat zien charmes in de strijd gooien (hihihihi)

• 15 Mei 2015 - 14:26

Dirk En Annie:

Hallo allemaal
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen
    We wensen jullie heel veel plezier en geniet
    er van!! Tot later!!

• 15 Mei 2015 - 19:29

Freddie En Tineke Ten Hoopen:

het is al vermoeiend als je het reisverslag leest.
    Wat zullen jullie moe zijn geweest.
    Wij waren naar nordhorn ook buitenland het was super.
    Doe het zachtjes aan met de bonnen.