Voorbereiding 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu Voorbereiding 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jens post - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 1

Door: Jens Post

Blijf op de hoogte en volg jens

28 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zaterdag middag met Jans,Albert,Marian, Mettie en Jens naar reisbureau Tioga Tours in Sint Jansklooster voor een overleg over de toekomstige reis .
Na een lekker kopje koffie en een goed gesprek wilden we teveel zien in te een korte periode ,dus hier 1 dag, daar nog 2 dagen er bij uiteindelijk gaan we nu 28 dagen .
we vliegen 13-5-2015 Amsterdam /Las Vegas waar we 2 dagen verblijven waarna we met de camper een rond reis van 22 dagen maken naar San Francisco waar we nog 3 dagen blijven met de terug vlucht op 9-6-2015

• 28 September 2014 - 18:46

Berny:

Leuk! Het begin is er..... Camper geboekt, vlucht is definitief! Wordt vast weer genieten.
    Maar.......wij gaan lekker het eerst naar Amerika! :-)
    Geniet alvast van de voorpret,
    liefs, berny

Tags: TIOGA TOURS